hembakad pizza

nu har jag varit till affären och jag kunde verkligen inte bestämma mig! men tillslut bestämde jag mig för att göra en hembakad pizza som min faster har lärt mig. grymt lätt faktiskt, så nu ska jag börja med maten så fruktansvärt hungrig! ska bara ge tiara lite mat så hon inte står och gnäller (like always) framför mig. rätt drygt när man just börjat med sin egen mat sen ska hon komma och tjata om hennes mat, enormt stressad man blir. jag kanske skriver lite ikväll med, tjohej! :) dock inte den på bilden, för min kommer bli mycket smarrigare haha.



Kommentarer
Postat av: Camilla

låter skit najs det dära =) blev den god då? :D

2008-07-05 @ 16:28:00
URL: http://camillaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0