hemmakväll

som sagt, det blev en hemmakväll i soffan med min lilla söta tiara. hon har mest sovit och mått gott medas jag har suttit och knaprat på lite chips och kollat på paradise hotel, det var repris. älskade verkligen det programmet förut, och blev jätteglad då jag såg att det var repris! :) fick sms av camilla med, det är ju fest hos mackan nu för han fyller 17år. GRATTIS! en toppenkille som verkligen finns där för alla och är jättesnäll. ett stort plus i kanten! men jag känner mig inte så peppad att gå dit just nu, mår inte så bra. förkyld och lite feber så jag stannar hemma och vilar så ska jag nog till marcus nån annan dag och gratulera han. nej nu ska jag ta ett bubbelbad medans tiara sover, vi höres imorgon! godnatt.

Kommentarer
Postat av: mackan

tnx snygging ;D kärlek på dej!

2008-07-05 @ 14:49:37
Postat av: Camilla

festen var iallafall skit skoj :) synd bara att du inte kunde komma!

2008-07-05 @ 16:26:56
URL: http://camillaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0