sömnlös natt

godmorgon bloggen! jag kunde verkligen inte sova inatt, var så varmt inne på mitt rum och tiara låg och morrade åt jag vet inte vad. blev så jävla less så jag gick och la mig på soffan men det var lika varmt där och sen då jag äntligen hade somnat så ville tiara ut. då var det ju bara att kliva upp och gå ut, skönt med friskluft för jag svettades som ett as :p men tillslut gick jag in och la mig i min säng och däckade direkt, fick lite sömn iaf. somnade runt 4, menmen det är sånt som händer. ikväll är det ju som sagt fest här, är skitpeppad! mår mycket bättre nu med :) förkylningen är nästan helt borta. skitskönt, har hostat och snorat som ett as hela veckan! måste be en polare köpa ut lite dricka med :) sen ska jag och camilla på affären och handla lite till ikväll. glöm inte att komma hit, ta med badkläder med. haha, ni kan ju alltid bada i min swimmingpool ;) men nu ska jag gå och duscha sen ska jag ringa camilla. ciao!


Kommentarer
Postat av: mackan

tnx snygging ;D kärlek på dej!

2008-07-05 @ 14:11:23
Postat av: Camilla

haha naw gumman, hoppas du inte är allt för trött ikväll :D

2008-07-05 @ 16:26:18
URL: http://camillaaj.blogg.se/
Postat av: Kajsastina.

kunde inte heller sova ikväll! jätte jobbigt! jag somnade vid 6 imorse.. så man är ju lite trött nu =)

2008-07-05 @ 17:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0