zZZzzZz...

hallå bloggen! så otroligt TRÖTT idag, kan bero på värmen. har iaf solat idag, gått en jättelång promenad med tiara :) (min hund) det var jättemysigt. ska snart göra någon mat för jag blir ensam hemma tills på måndag. mamma och lillasyrran är på en liten semester, men jag ville inte följa med för tiara är så jobbig att ha med överallt. så liten än! :) wellwell, ska iaf ha fest här imorgon. BARA ATT KOMMA! :D blir grillfest, bada i poolen osv. svinmysigt! ta gärna med er lite att knapra på själv också för jag vet inte hur många det blir. kan bli jävligt många om vi har tur, hehe. men det återstår och se! :) nu ska jag gå på affären och se vad dom har att erbjuda, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mariama

ha en bra dag:)

2008-07-04 @ 13:33:45
URL: http://thatismyname.blogg.se/
Postat av: lotta

Är också trött!

2008-07-05 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0